Subscribe News Feed Subscribe Comments

salam aidilfitri 2009

setiap kali hari raya, isi rumah aku mesti tak dapat tidur. bukan sebab tak sabar nak sambut 1 syawal tapi kene siapkan kerja2 kemas rumah. selalunya kiteorang akan start kemas dari luar rumah sampai ke dalam bilik. sebab tu ambik masa yang lama kalau mengemas bila time raya.

sesetengah orang tak berapa suka kalau mengemas last minute, tapi bagi kiteorang part last minute di malam raya is the best time untuk kemas. sambil2 kemas kiteorang akan pasang lagu raya. memang rasa meriah sakan.

ermm..by the way sempena hari raya ni aku nak minta maaf kepada semua pembaca blog aku, followers, kawan2 blogger dan sesiapa ang berkaitan dengan blog aku sekiranya penulisan aku di blog ni ada mengguris hati kamu semua.

selamat hari raya aidilfitri!

0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates