Subscribe News Feed Subscribe Comments

disember

im coming to update my blog for this month. rasa macam tak sampai hati pulak tengok kat collected event bulan disember only one. keseorangan tanpa pasangan! sadis hati ini..hukhuk..
anyway, aku akan menghabiskan the whole day of disember at my kampung since class will start on January. girangnya hati ini..*wink*

my activities on Disember 2009

17/12 - merajinkan diri untuk tolong my aunty kupas2 bawang for my cousin's wedding ceremony
18/12 - wedding ceremony
23/12 - family trip to Langkawi
31/12 - attend for another wedding ceremony

2 0comments:

azwashamsuddin said...

dop aci kelas ye stat jan ni

ashimao said...

jadual baru..aku baru cek. kalo ikut hop lame claz aku stat 28. bagus gop bagi cuti lame2 sbb aku rase mls doh nk balik di nun..hehe

mu masuk ble?

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates