Subscribe News Feed Subscribe Comments

soppink raya

semalam aku pegi soppink kat jln tar. meriah giler wooo..baru seminggu puasa tapi orang da sesak bersoppink. nasib baik aku pegi masa da petang sikit tak de la panas sangat. orang2 jual kat situ pon dah ramai aku tengok. kalo duk sana rasa macam esok je dah nak raya. memang tersangat meriah dengan orang + barang2 yang dijual..baju2 raya yang dah jahit pon aku tengok cun2 blake. tapi aku tak de la borong sangat sebab seminggu sebelum puasa tu aku da borong dengan family aku. jadi semalam nafsu membeli tu kurang la sikit ( save budget ). just beli selendang dengan beg je.. yang lebih nye member aku la. lama sangat bersoppink, kiteorang terpaksa berbuka puasa tepi jalan je sebab tak sempat nak beli makanan. tu pon bukak dengan air mineral dengan keropok jln tar yg masin..kesian2..lepas dah reda sikit baru la kiteorang pegi cari makan kat kg baru...




...



sengal time kuar duit


"cantik2.."


test dulu b4 beli

z -> bergaya dgn baju raya idaman

bayar2

what the drama is about..?

"kurang la sikit mak cik.."

sibuk memilih selendang

makan kat tepi jln tar

berbuka dgn keropok yg masin
shasha -> tengah pilih sunglasses
muka letih lepas puas soppink


kekeyangan sampai bersandar kat kete





0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates