Subscribe News Feed Subscribe Comments

jurukemas diperlukan

hari ni genap seminggu aku masuk rumah sewa aku. mula2 rasa mcm tak best jugak sebab semua nya kene sedia sendiri terutamanya bab makan. part tu lah yang lemah sket. kalo tak masak alamat nye tak makan la. kalo dulu masa duk hostel, turun je bawah makanan dah sedia just hulur pengeras je tapi loni kene masuk dapur, basah2kan baju dulu main dengan ayam ikan baru lah boleh makan.

selain bab makan, 1 lagi bab yang aku tak berapa suka kalo pindah randah ni ialah bab kemas2. ha,,par tu la yang paling tak suka. banyak barang nak kene kemas. baju lah, kasut lah, buku lah..dan banyak lagi lah. tersangat letih kalo nak kemas benda2 semua ni. sampai hari ni banyak lagi barang aku yang tak berkemas. alasan nye dah letih (memang letih)..



p/s- sape2 yang nak jadi jurukemas aku sila contact no 011-12345678

0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates