Subscribe News Feed Subscribe Comments

H1N1

berita tergempar!

UiTM kampus utama akan bercuti selama seminggu disebabkan kes H1N1..


aku baru dapat berita ni lepas kelas pukul 12 tadi. patut pun aku tengok sunyi je uitm masa nak gi kelas tadi. kereta tak banyak macam selalu, jalan pun tak jam. smooth je traffic pagi tadi. then, bila sampai kat fac, aku tengok banyak kelas kosong. ingat kan hari ni lecturer ade meeting.

lepas abis kelas IB tadi, zati dapat call dari aishah pasal kolej mawar announce students diberikan cuti seminggu sebab dah ada kes H1N1 dalam uitm dan pelajar digalakkan balik ke kampung. tapi aku macam tak percaya je ngan news tu, nak jugak tahu secara rasmi. nasib aku kat fac lagi. ape lagi, aku terus belok kete ke office. tapi dah tak sempat..office dah tutup. dan2 aku nak balik jumpa dr maniam. aku pun terus jela tanya die. dr call datuk mane ntah tuk dapat confirmation. memang sah utim akan memberikan cuti secara percuma kepada students die..


:. malam ni balik kampung..yuhuuu!

0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates