Subscribe News Feed Subscribe Comments

that drama

walaupun kehidupan aku untuk sebulan ini tdk mengembirakan ati,,

tp jiwa aku tetap 'cool' dgn cite romantik korea ni.

cite ini sngt2 besh dan berbaloi utk di tengok sbb mmg best la.

kalo tgk mmg x rugi sbb hero2 die smua ensem2.

dan kini,,

hatiku sdh dimiliki oleh boys over flowers

hahaha








ni la sinopsis cite b.o.f stakat yg aku baru tgk..

cite ni pasal seorang gadis bernama Geum Jan Di yg sgt sederhana keluarganya. Ibu bapanya ade kedai dobi. Suatu hari, dia hantar baju ke Shinhwa highschool. Sekolah tu hanya utk org2 kaya. Semasa dia menghantar baju kat sekolah tersebut, dgn secara tdk sengaja dia telah menyelamatkan seorang budak lelaki yang ingin terjun dari bumbung bangunan Shin Hwa College. Lepas kejadian tu, dia mendapat biasiswa untuk sukan renang. Dari saat itulah, dia kenal dgn kumpulan F4 (hensem2 belaka) yang dikagumi dan ditakuti oleh warga sekolah tersebut. Akhirnya ketua kumpulan F4 itu jatuh cinta kepadanya. Cinta mereka tidak semudah yang disangkakan. Mcm2 dugaan dihadapi. Dan kesudahannya tgk la sendiri..hehe


p/s: thanks to ams yg mempromote cite ni kat aku

2 0comments:

azwashamsuddin said...

ohh..aku suke ji ho0 yg lemah lembut itu..hak3!

ashimao said...

lemah gemalai

kalah mu erk

haha

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates