Subscribe News Feed Subscribe Comments

terima kasih cikgu

selamat hari guru utk smua cikgu2 especially cikgu2 yg telah mengajar aku dari aku kecik smpai la sekarang ni.

sempena hari guru tahun ni aku ade sedikan sebuah sajak untuk warga pendidik di tadika yayasan islam, sk pusat bukit besar, sma khairiah, uitm dungun dan uitm shah alam.


Terima Kasih Cikgu

Hari ini aku sudah mengenal ABC,
Hari ini juga aku sudah mengenal 123,
Semuanya hasil didikanmu,
Terima kasih cikgu

Hari ini aku sudah pandai mengeja,
Hari ini juga aku sudah pandai mengira,
Tanpa penat dan lelah,
Kau terus mengajarku,
Terima kasih cikgu

Hari ini aku sudah mengenal ilmu dunia,
Hari ini juga aku sudah mengenal ilmu akhirat,
Berkat ilmu membentuk peribadiku,
Agar lebih sempurna,
Terima kasih cikgu

0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates