Subscribe News Feed Subscribe Comments

pencarian

wargh! hari tension sedunia
dah la paper account xleh jawab smalam
ari ni banyak pulak dugaan datang
duk pikir tang exam lagi
duk pikir nest sem nk duk mane lagi
hisy,,serabut2

tengahari tadi sempat kuar ronda2 cari umah
1st place yg dituju ialah kondo kristal
rumah ni mmg agak mahal. dlm average rm1000k semuanya
tp yang best nye dekat dgn faculty aku. dlm 10 minutes je kot kalo jln kaki
sampai kt pondok pak guard, aku tanye sorang pak cik kat situ ade x umah tuk disewa..
die ckp wat masa ni xde lagi n die suh aku tunggu sampai abis sem ni baru leh taw
ape punye daa...ade ke patut die suh tggu smpai hujung sem.
confirm aku da cabut balik umah


then,, aku blah dri kristal pegi cari umah teres plk kat area2 situ..
hurmm...semuanye da penuh.xde kosong langsung
hari pon da petang. balik kolej dgn tgn kosong jela...

0 0comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates