Subscribe News Feed Subscribe Comments

:Promosi Filem 'Talentime' dan 'Skrip 7707':






2 hari lepas ade sorang akak dari fakulti TEKA datang kat bilik aku. Mula-mula aku ingat die nak jual kuih, so aku tak la layan mana.

Then, lepas bagi chance kat akak tu terang ape yang die jual tiket promosi filem terbaru Yasmin Ahmad ngan Prof.Razak Mohaidin, aku cam berminat la pulak.
Bukan ape sebab tiket die murah..RM10 tuk 2 filem ni..

Lagipon 'Telentime' ngan 'Skrip 7707' ni belum ditayangkan kat pawagam lagi..Kire ni first showing la as a promotion. Akak tu pulak pandai promote..

Kata die artis pon ade gak datang time tayangan 10&11 Mac ni. Dan disebabkan akak yang pandai berkate2 tu, aku and the gang beli 5 tiket terus.
Memang da tak pikir panjang dah time beli tu. Sape-sape yang berminat jugak nak tonton 2 filem ni boleh la tempah kat blog Lagi-lagi Filem (http://coldheartediceprincess.blogspot.com/).

Tayangan filem ni kat Dewan Seri Budiman, UiTM. Aku rase filem 'Talentime' tu macam best sebab die ala2 muzikal tapi cite yang lagi satu tu seram sket.
Ok lah..sape2 yang berminat sila dapatkan tiket as soon as possible sebab takut sold out..huhu

1 0comments:

Unknown said...

heheheheh...

bagus2 ....

join us...

rugi kalo x g.....

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates